top of page

Kundeservice

Vi er her for å hjelpe deg. Om du vil øke dosen, endre abonnement eller fryse det, ikke nøl med å ta kontakt. Du kan ringe oss på 24200207, hvor vi sitter klare til å svare på dine spørsmål mellom 08 – 16.

Er du tom for K2 vitamin? Det er på en måte bra, fordi da betyr det at du har tatt det ofte. Men det er viktig å ta det regelmessig, så kontakt oss her, så sender vi deg en ny pakke så fort som mulig. Kanskje du skal øke dosen din? Da går du ikke tom igjen.

Vil du øke dosen, fryse eller endre abonnementet? Da er det bare å ringe oss på kundeservice, så fikser vi det med en gang. Alternativt kan du sende inn skjemaet under, så kontakter vi deg.

Har du flyttet på deg og fått ny adresse? Det er viktig at vi i K2 vitamin har oppdaterte personopplysninger om deg, slik at du regelmessig får produktet du vil ha i postkassen din. Oppdater adressen din her.

Det er ikke alltid like lett å huske og betale regninger. Avtalegiro er en tjeneste som sørger for at regningen din automatisk blir betalt på forfallsdatoen. Noe som er perfekt, for da slipper du å huske på å betale regningen din hver eneste gang. Om du oppretter Avtalegiro på K2 vitamin, så får du i tillegg fri frakt.

For alle andre typer henvendelser ring oss på 24200207 (8-16). Du kan også kontakte oss på kundeservice@k2vitamin.no Normalt besvarer vi alle henvendelser innen 48 timer. Teamet vårt er tilgjengelig mandag til fredag fra 8-16. Mens du venter, er du velkommen til å kikke på «spørsmål og svar» sidene våre for å se om svaret på spørsmålet kan finnes der: Spørsmål og svar

Vi er stolte av at kundene gir våre dyktige servicemedarbeidere en tilfredshetsscore på 4,7 av 5 mulige!

bottom of page