K2 vitamin
Ja takk, jeg ønsker introduksjonstilbudet og bestiller 3 mnd forbruk av K2 vitamin til halv pris. Introduksjonspris er kr 199,-
Rotterdamstudien
Det forskes stadig intenst rundt K2 Vitamin, En av de mest kjente studiene innenfor dette området er Rotterdamstudien. Den ble ledet av Professor Cees Vermeer, professor i biokjemi ved Universitetet i Maastricht, Neder-land.
Han fulgte 4800 kvinner og menn over en 10 års periode hvor alle fikk daglig tilskudd av K2 vitamin. Resultatene var svært oppsiktsvekkende. Etter endt studie hadde forsøkspersonene stor forbedring av sin benskjørhet.
I tillegg til disse positive resultatene viste også studien at K2 vitamin også er forebyggende for hjerteinfarkt og andre hjerte og karsykdommer. Blant forsø- kspersonene var det 50 % færre tilfeller av hjerteinfarkt i forhold til det normale ellers i befolkningen. I gruppen var det også 50 % færre dødsfall grunnet hjerte, - og karsykdommer. Samtidig viste resultatene at det var 25 % reduks- jon i dødsfall generelt.
En studie med slike resultater har stor betydning for verdens befolkning. Hjer- teinfarkt og andre Hjerte, - og karsykdommer er dagens største helsetrussel, og med resultater som dette betyr det at vi kan øke livskvaliteten betraktelig. Dette kun ved å ta ekstra tilskudd av K2 vitamin.

Studien viser:
- K2 vitamin forhindrer kalsium å sette seg i arterieveggene
- 50 % færre tilfeller av hjerteinfarkt enn i forhold til resten av befolkningen
- 50 % redusert risiko for dødsfall grunnet hjerteinfarkt og andre hjerte, - og karsykdommer i forhold til resten av befolkningen
- 25 % redusert total døds risiko enn det normale i sammenliknbare befolkningsgrupper
Contact info:
- 815 09 300
- kundeservice@tgmontgomery.no
